Ik kan inloggen in Railinformatie Portaal maar zie niets.

Veelgestelde vraag

Waarschijnlijk heb je nog geen toegang of voldoende rechten tot Railinformatie Portaal. Deze dien je aan te vragen bij de zogenaamde administrator van jouw bedrijf.

Op de volgende website vind je meer informatie over dit proces: https://www.prorail.nl/samenwerken/applicaties.

Mocht je dat al gedaan hebben en nog steeds niet in de applicatie kunnen, dan kun je dat melden door te bellen met de ProRail Servicedesk via 088-231 7100. Zij zorgen dat jouw melding door het team van Railinformatie Portaal opgepakt wordt.

Meer over:

Heb je een vraag?

Stel je vraag

We helpen je graag! We reageren op werkdagen binnen 24 uur.

Heb je een technisch probleem, zoals: kan niet inloggen, zie een zwart scherm, er werkt iets niet, ik ben mijn wachtwoord kwijt, et cetera.

Neem dan contact op met 088 2317100 (servicedesk ProRail).